NILS EXTREME NA NA9786 Kolečkové brusle NILS Extreme NA9786 jsou určeny primárně pro freeride a slalom. Jejich konstrukce je založena na lehké, větrané botě s anatomickou stélkou zaručující vysokou stabilitu paty, polypropylenovém skeletu a hliníkové liště vyrobené pomocí precizní CNC technologie. Jako zapínání bylo použito ... Více informací
Kolečkové brusle NILS Extreme NA9786 jsou určeny primárně pro freeride a slalom. Jejich konstrukce je založena na lehké, větrané botě s anatomickou stélkou zaručující vysokou stabilitu paty, polypropylenovém skeletu a hliníkové liště vyrobené pomocí precizní CNC technologie. Jako zapínání bylo použito šněrování, dvojsekční přezky a kvalitní spony s napínacím mechanismem. Na vnější straně boty nalezneme slider, tak často užívaný při freeridu.
Takzvané "slalomové uložení" koleček, kdy prostřední dvě kolečka jsou větší než kolečko první a poslední, snižuje poloměr otáčení brusle a umožňuje tak maximální kontrolu nad řízením směru brusle. Polyuretanová kolečka jsou osazeny ložisky ABEC 9, ty jsou díky minimalnímu valivému odporu rychlá a nemalou mírou přizpívají ke kontorle nad bruslemi.
Model NA9786 je určen jak pro začínající, tak pokročilé, amatérské nadšence slalomu a freeridu.
|
Kolečka jsou vyrobeny z polypropylenu, na který je nalisován běhoun z polyuretanu s tvrdostí 82A. Tato kombinace je ideální pro jízdu po zpevněných plochách. NA 9786 mají 76-80 mm kolečka, která jsou vhodná pro pokročilé jezdce. Brusle osazeny těmito kolečky již mají dobrou manévrovatelnost a umožňují urazit i delší trasy |
Kuličková ložiska odpovídají normě ABEC 9 a brusle tak jsou přímo ideální pro pokročilé a zkušené jezdce. Ložiska mají vysokou přesnost výroby, jsou precizní mají téměř nulový odpor. Ložiska ABEC 9 umožňují dosáhnout vysokých otáček. | |
|
Podvozek je vyroben z hliníku pomocí přesné CNC technologie. Preciznost výroby zaručuje dobrou manévrovatelnost bruslí. Kolečka jsou vyrobena z polyuretanu, který napomáhá překonávat drobné nerovnosti, jako jsou puklinky v povrchu po kterém jedeme |